Jaký je vztah mezi e-mailovým marketingem a výstupem na horu? Nemůžete dosáhnout vrcholu za jeden den a bez překonání několika milníků. "Co to má společného s mou agenturou?", se ptáte. E-mailový marketing je dokonalý nástroj, který vám umožní dosáhnout vrcholu - vrcholu vašeho potenciálu. Tento průvodce diskutuje o všem, co potřebujete vědět o e-mailovém marketingu pro agentury, aby jste přilákali cenné klienty. Ať už jde o marketingovou agenturu nebo cestovní agenturu - tento průvodce vás pokryje!

Co je e-mailový marketing pro agentury?

E-mailový marketing pro agentury je proces propagace vašeho podnikání pomocí cílených e-mailů zasílaných vašim potenciálním zákazníkům a zákazníkům. Jedná se o hybrid přímého a digitálního marketingu, který má za cíl převést leady na kupující a kupující na loajální zákazníky.

Proč e-mailový marketing funguje pro agentury?

Většina agentur se dnes soustředí na své úsilí na marketing na sociálních médiích. Zatímco ten slibuje svým vlastním způsobem, výhody vytvářené e-mailovým marketingem by nikdy neměly být zpochybňovány. Asi 79% B2B marketérů věří, že e-maily jsou nejúspěšnějším kanálem pro distribuci obsahu.

Nenarušující

To, co na e-mailovém marketingu nejvíce milujeme, je to, že je založený na povolení. Lidé, kteří sdílejí své e-mailové adresy, dávají svůj souhlas k přijímání e-mailů. Jedná se o lidi (a firmy), které se o vás chtějí dozvědět více a proto je pravděpodobnější, že využijí vaše služby.

Personalizovaný

E-maily jsou vysoce přizpůsobitelné. Využitím služeb silného softwaru pro e-mailový marketing mohou být cílené e-maily odeslány potenciálním a skutečným klientům relevantním pro etapu nákupního cyklu, ve které se nacházejí. Odesílání správných e-mailů ve správný čas je osvědčeným způsobem, jak vaše publikum přimět k akci, kterou si přejete.

Měřitelný

Na rozdíl od jiných marketingových nástrojů, které jsou obtížně měřitelné, je relativně snadné sledovat výkon vašich e-mailových kampaní. Můžete vidět, které e-maily jsou odeslané, které jsou otevřené a ve kterých je provedena požadovaná akce. S těmito průběžnými statistikami můžete upravovat e-mailové kampaně tak, abyste z nich získali co nejvíce hodnoty.

Založený na hodnotě

Dnešní značky preferují agentury, které pro ně vytváří hodnotu, místo toho, aby agresivně prodávaly své služby. E-maily jsou navrženy tak, aby vytvářely povědomí, budovat důvěryhodnost, vyprávěly příběh vaší značky a pak cíleně cílily na prodej. S takovým přístupem se potenciální zákazníci cítí spojeni a jsou tedy pravděpodobnější, že provedou nákup (nebo více).

Nezávislý

Představte si, že den a noc pracujete na tom, aby váš účet na Instagramu byl atraktivní, jen abyste zjistili, že je příští den pozastaven? To je nešťastné, že? S e-mailovým marketingem se můžete těmto nevýhodným událostem vyhnout. Vlastníte svůj seznam e-mailů a žádné pozastavení účtu nebo změny algoritmů to nemůže změnit. Můžete být jisti, že dosáhnete svých klientů v jejich doručené poště pokaždé.

Než začnete: Vyberte software pro e-mailový marketing

Stejně jako horolezec potřebuje batoh se základními potřebami, vaše agentura potřebuje spolehnout se na silný nástroj. S kompetentním softwarem se e-mailový marketing stává mnohem snazším. Takový systém vám umožňuje:

  • Udržovat seznam e-mailů
  • Segmentovat vaše publikum
  • Navrhovat e-maily
  • Automatizovat e-maily
  • Měřit výkon e-mailových kampaní

E-mailový marketing pro agentury: Postup krok za krokem

E-mailový marketing pro agentury, stejně jako jakákoliv jiná marketingová kampaň, vyžaduje chytrý a strategický vývoj v každé jeho fázi. Projděme si všechny fáze krok za krokem.

Krok 1: Definujte cíle e-mailového marketingu

S čímkoliv marketingovým je prvním krokem definování cílů. Jako agentura je tento krok pro vás otázkou života a smrti. Doporučujeme mít podrobnou diskusi mezi členy vašeho týmu o požadovaných výsledcích z e-mailového marketingu. Odpověď by měla být základním kamenem pro strategii, kterou vytvoříte později.

Krok 2: Vybudujte svůj e-mailový seznam

Váš e-mailový seznam je jako boty horolezce - nemůžete začít s výstupem bez nich. Stejně tak nemůžete provést marketingovou kampaň, pokud nemáte komu poslat e-mail. Budování e-mailového seznamu je dlouhý a náročný proces. Musíte identifikovat své cílové publikum a poté vymyslet způsoby, jak jim sdělit své e-mailové ID.

Krok 3: Segmentujte své publikum

Představte si, že vystoupáte na trek na polovinu cesty a zvolíte špatný obrat. Frustrující, že? Pokud odešlete stejný e-mail celému svému seznamu, výsledky budou ještě více rozzlobené. Pokud nesegmentujete své publikum, nebudete moci využít e-mailový marketing.

Krok 4: Navrhněte své e-maily

Vzhled záleží! Vždycky tomu tak bylo a vždycky tomu tak bude. Pravda je taková, že pokud vaše e-maily nevypadají dobře a neposkytují užitečný obsah, nikdo na ně nebude klikat.

Krok 5: Automatizujte své e-maily

Raději byste odesílali e-maily svým mnoha klientům ručně, nebo je jednoduše automatizovali? My bychom si vybrali to druhé. Automatizace e-mailů vám umožňuje předem rozhodnout, které e-maily mají být odeslány různým klientům, v jakých časech a při jakých událostech.

Krok 6: Sledujte svůj pokrok

Gratulace k dosažení finální fáze průvodce e-mailovým marketingem pro agentury. Tento krok by neměl být opomíjen, protože vám ukáže, jak úspěšní jste byli ve svých snahách o e-mailový marketing.

Závěr

Gratulujeme! Dostali jste se na vrchol. Jako agentura je e-mailový marketing vaší tajnou zbraní pro dosažení cenné klientely. Postupujte podle tohoto snadného 6-krokového průvodce e-mailovým marketingem pro agentury, abyste odemkli maximální potenciál provádění e-mailových kampaní.