Blog

Denní novinky ze světa online prodeje.

Článek | Proč personalizovat SMS zprávy
SMS Marketing

Proč personalizovat SMS zprávy

V současném digitálním prostředí se způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky a formují dokonalý zákaznický zážitek, radikálně mění.

Článek | Jak na segmentaci v SMS kampaních
SMS Marketing

Jak na segmentaci v SMS kampaních

Segmentace SMS je klíčem k úspěchu vašich SMS kampaní. Pomocí této metody můžete svoji komunikaci přizpůsobit specifickým skupinám zákazníků a zvýšit tak jejich angažovanost a míru konverze.

Článek | Jak vytvářet účinné CTA v SMS zprávách
SMS Marketing

Jak vytvářet účinné CTA v SMS zprávách

SMS marketing je silným nástrojem pro komunikaci s vašimi zákazníky. Ale jak můžete zajistit, že vaše zprávy budou skutečně účinné? Klíčem je vytvoření silného CTA (Call to Action) neboli výzvy k akci.

Článek | Jak testovat SMS kampaně
SMS Marketing

Jak testovat SMS kampaně

E-mailový marketing je stále jedním z nejefektivnějších nástrojů digitálního marketingu. Přestože máme k dispozici mnoho jiných kanálů, e-mail zůstává jedním z nejúčinnějších a nejúčinnějších způsobů komunikace s cílovými skupinami.

Článek | Kdy je nejlepší čas pro odeslání SMS?
SMS Marketing

Kdy je nejlepší čas pro odeslání SMS?

Při tvorbě marketingové kampaně pomocí SMS není vše tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Je potřeba vzít v úvahu mnoho faktorů, které mohou ovlivnit její úspěšnost. Jeden z nejdůležitějších faktorů je čas odeslání.

Chcete nejaktuálnější novinky?

Budeme vám posílat pouze aktualizace o produktu a blogu, nic víc.